12.21.2011

Tulkoon joulu

Todistukset ollaan saatu ja kokeet palautettu, ja tiedän, että mun pitäis olla mun ''saavutuksiin'' tyytyväinen, mutta se että psykologian kokeesta jonka ajattelin kirjoittaa sain 6+. Itsetuntoa taas hivelee. Kaseja pääasiassa tuli, mutta venäjästä kymppi ja musiikista ysi! :)
Eilen meillä oli joulujuhla Lyseolla. Kaikilla luokilla oli jotkut pienet esitykset ja meidän luokka lauloi (mun ehdotuksesta btw!) ''Jos sä tahdot niin''.
 Joulukirkossa kävimme tänään koulun kanssa aamu kahdeksalta, ja mikäs sen mukavampaa kun laulaa joululauluja sydämensä pohjasta!
Kiertelin ennen tota joulujuhlaa Greten kanssa kaupungilla ja mukaan tarttu Seppälästä punainen graffitikynsilakka 3,95e. Joku vimma mulle sitte tuli ruveta lakkaamaan kynsiä kahdeltatoista yöllä, mutta mikäs siinä, mun inspiraatiot alkaa aina sillon kun muut on nukkumassa?... 
This is Grete!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti